Zmiany w płatnościach to temat, który stale ewoluuje w związku z dynamicznym rozwojem technologii i rosnącymi oczekiwaniami klientów. W dzisiejszym wywiadzie porozmawiamy z Marcinem Sucharskim, Kierownikiem ds. Współpracy z Multiagencjami w UNEXT. Oprócz już dostępnych metod, takich jak Szybki przelew, UNEXT uruchomił kolejną metodę płatności dla swoich Klientów. Dowiemy się, jakie korzyści niesie za sobą ta nowa forma płatności, jak integruje się z dotychczasowymi procesami sprzedaży, oraz czy Klienci mogą się spodziewać dodatkowych korzyści finansowych. Przejdźmy do rozmowy. |
![]() |
UNEXT WPROWADZA ZMIANY W PŁANOŚCIACH? CZY ROZWINIESZ TEMAT?
Szybkie płatności elektroniczne to obecnie standard na rynku. Oprócz obecnie funkcjonującego Szybkiego przelewu gdzie Klient w kilka sekund jest w stanie zrealizować płatność za polisę zdecydowaliśmy się wprowadzić kolejną szybką i prostą metodę płatności BLIK. Płatność Blikiem cieszy się co raz większa popularnością w Polsce. Jest to przede wszystkim wygodny i bezpieczny proces płatności dla Klienta i Agenta który bardzo dobrze komponuje się z naszą szybką ścieżką sprzedaży zintegrowaną z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP)
DLACZEGO AKURAT BLIK?
Blik staje się coraz bardziej popularnym narzędziem, umożliwiającym szybkie płatności bez potrzeby korzystania ze specjalistycznego sprzętu. Wystarczy jedynie telefon z aplikacją bankową, który zawsze mamy przy sobie. Nie ma potrzeby używania terminala, karty płatniczej czy gotówki. Dodatkowo, płatności są księgowane natychmiast, co czyni ten system niezwykle wygodnym i efektywnym. Blik jest również bardzo bezpieczny, dzięki zastosowaniu jednorazowych kodów oraz zaawansowanych zabezpieczeń bankowych, które chronią dane użytkowników.
JAK WYGLĄDA PŁATNOŚĆ W WASZYM SYSTEMIE?
"Proces płatności BLIK jest prosty i wygodny. Podczas finalizacji zakupów online wybiera się opcję płatności BLIK. Następnie otwiera się aplikację mobilną banku na smartfonie i generuje sześciocyfrowy kod BLIK, który należy podać Agentowi. Po wprowadzeniu kodu BLIK na ekranie smartfona pojawia się powiadomienie z prośbą o potwierdzenie płatności ze szczegółami transakcji, takimi jak kwota i odbiorca, a następnie potwierdza się płatność w aplikacji bankowej. Po potwierdzeniu transakcja zostaje natychmiast zrealizowana, a potwierdzenie płatności otrzymuje się zarówno w aplikacji bankowej, jak i na stronie. Największą zaletą tego rozwiązania jest to, że płatność jest realizowana natychmiast bez zbędnego czekania na potwierdzenie."
CZY PRZEWIDUJECIE JAKIEŚ RABATY DLA KLIENTÓW ZA WYBÓR TEJ METODY PŁATNOŚCI?
Oczywiście, chcemy promować szybkie metody płatności i wprowadziliśmy dodatkową zniżkę 5% za płatność nie tylko wspomnianym Blikiem, ale też za płatność gotówką czy Szybkim Przelewem
Dziękujemy za udział w dzisiejszym wywiadzie! Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania lub chcielibyście dowiedzieć się więcej o ofercie UNEXT, zachęcamy do kontaktu. Do zobaczenia! Szybkie płatności elektroniczne to obecnie standard na rynku. Oprócz obecnie funkcjonującego Szybkiego przelewu gdzie Klient w kilka sekund jest w stanie zrealizować płatność za polisę zdecydowaliśmy się wprowadzić kolejną szybką i prostą metodę płatności BLIK. Płatność Blikiem cieszy się co raz większa popularnością w Polsce. Jest to przede wszystkim wygodny i bezpieczny proces płatności dla Klienta i Agenta który bardzo dobrze komponuje się z naszą szybką ścieżką sprzedaży zintegrowaną z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów (CEP)
DLACZEGO AKURAT BLIK?
Blik staje się coraz bardziej popularnym narzędziem, umożliwiającym szybkie płatności bez potrzeby korzystania ze specjalistycznego sprzętu. Wystarczy jedynie telefon z aplikacją bankową, który zawsze mamy przy sobie. Nie ma potrzeby używania terminala, karty płatniczej czy gotówki. Dodatkowo, płatności są księgowane natychmiast, co czyni ten system niezwykle wygodnym i efektywnym. Blik jest również bardzo bezpieczny, dzięki zastosowaniu jednorazowych kodów oraz zaawansowanych zabezpieczeń bankowych, które chronią dane użytkowników.
JAK WYGLĄDA PŁATNOŚĆ W WASZYM SYSTEMIE?
"Proces płatności BLIK jest prosty i wygodny. Podczas finalizacji zakupów online wybiera się opcję płatności BLIK. Następnie otwiera się aplikację mobilną banku na smartfonie i generuje sześciocyfrowy kod BLIK, który należy podać Agentowi. Po wprowadzeniu kodu BLIK na ekranie smartfona pojawia się powiadomienie z prośbą o potwierdzenie płatności ze szczegółami transakcji, takimi jak kwota i odbiorca, a następnie potwierdza się płatność w aplikacji bankowej. Po potwierdzeniu transakcja zostaje natychmiast zrealizowana, a potwierdzenie płatności otrzymuje się zarówno w aplikacji bankowej, jak i na stronie. Największą zaletą tego rozwiązania jest to, że płatność jest realizowana natychmiast bez zbędnego czekania na potwierdzenie."
CZY PRZEWIDUJECIE JAKIEŚ RABATY DLA KLIENTÓW ZA WYBÓR TEJ METODY PŁATNOŚCI?
Oczywiście, chcemy promować szybkie metody płatności i wprowadziliśmy dodatkową zniżkę 5% za płatność nie tylko wspomnianym Blikiem, ale też za płatność gotówką czy Szybkim Przelewem